facebook
LEVERING MANDAG, ONSDAG OG FREDAG MELLEM 07-14
AFHENTNING AF ONLINE ORDRER ER MULIGT ALLE HVERDAGE
FRI LEVERING PÅ ALLE ORDRER OVER 799,-
HANDELSBETINGELSER HOS
BØJE & DAVID KØD ENGROS




LEVERING

Har du valgt levering, vil din bestilling blive leveret til din hoveddør af vores venlige chauffører, på den ønskede leveringsdato i tidsrummet 07:00-14:00. Pakken er som kunde dit ansvar når du får den i fysisk besiddelse eller hvis du selv har bedt om at få pakken stillet et specifikt sted. Eksempelvis ”Stil pakken i carporten”. Vi er ikke ansvarlige for en eventuel temperaturudvikling, når den er leveret hos dig. Bor du i opgang er det dit ansvar, at nogen er hjemme til at åbne døren, så vi kan komme ind i opgangen. Ved dørkode kan denne oplyses som note til os i din ordre.

Varerne pakkes så de kan holde sig kolde fra vort lager til din adresse. Vi anbefaler på det stærkeste at inspicere varerne hurtigst muligt efter levering. Vi er ikke ansvarlige for temperatur udvikling i en kasse, når den er leveret hos dig. Ved du f.eks. at du kommer sent hjem, er det en rigtig god ide at angive et alternativt leveringssted, hvis du ved, at din hoveddør står i bagende sollys.


NB! Ønsker du at ændre din leveringsdagsdag bedes du kontakte os hurtigst muligt på enten telefon: 3323 8212 eller mail: kundeservice@bojekod.dk. Vi skal have denne oplysning senest klokken 21.00 dagen forinden levering.


HVIS DU IKKE ER HJEMME VED LEVERING:
Er du ikke hjemme ved leverering - og ikke har bedt om at få stillet dine varer ved eksempelvis hoveddøren - er vi nødsaget til at tage ordren med os igen. Vi vil forsøge at kontakte dig pr. telefon og høre om du ønsker en ny leveringsdag, i så fald vil du blive opkrævet et nyt leveringsgebyr. Er bestillingen behandlet, skåret og pakket, kan denne ikke annulleres og du vil blive opkrævet det fulde beløb uanset om du ønsker ny levering eller ej.

Er der fejl og mangler i en kundes opgivelse af leveringsadresse eller telefonnummer og ordren går tabt som følge heraf, er tabet hos kunden og ikke hos Bøje & David Kød Engros.




AFHENTNING

Har du valgt afhentning, vil du kunne afhente din bestilling mellem 07.30 og 13.00 på vores adresse: Kirstinehøj 75, 2770 Kastrup den næstkommende hverdag - eller på den valgte afhentningsdag. Hvis du bliver forhindret eller ønsker at ændre din afhentningsdag bedes du kontakte os hurtigst muligt på enten telefon: 3323 8212 eller mail: kundeservice@bojekod.dk. Vi skal have denne oplysning senest klokken 21.00 dagen forinden afhentning.

NB! Udebliver du fra at afhente din bestilling og denne er skåret og pakket, kan denne ikke annulleres og du vil blive opkrævet det fulde beløb uanset om du ønsker ny afhentningsdato eller ej.




FRAGT & LEVERING

NB! Vi leverer udelukkende i København, Storkøbenhavn og Nordsjælland.
Bor du uden for vores leveringszone, men forsøger alligevel at ligge en ordre, vil denne blive annulleret. Du vil få besked om dette via mail.

Alle priser i vores webshop er inklusiv moms.
På ordrer under 799,- er fragtprisen 150,-.

I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, så vi sammen kan finde en alternativ løsning.




PRISFEJL

Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.




FORTRYDELSESRET & REKLAMATION

Bøje & David Kød Engros leverer udelukkende levnedsmidler. Når du accepterer vores handelsbetingelser, har du, ifølge forbrugeraftaleloven, derfor ikke ret til at fortryde den indgåede handel.

Er der fejl eller mangler i din modtagede bestilling, opfordrer vi dig til at kontakte os hurtigst muligt, da det ellers kan være svært at løfte bevisbyrden for at manglen/fejlen ikke er sket i din varetægt.

Vi gør opmærksom på, at vi er leverandører af ferske varer. Derfor er reklamationsretten begrænset til varens naturlige holdbarhed.