facebook



OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

HAR I EN FYSISK BUTIK, MAN KAN HANDLE I?

Nej, vi har desværre ikke en fysisk butik, man kan komme og handle i. Det vil sige, at du udelukkende kan vende hjem fra Kirstinehøj 75 med favnen fuld af kvalitetskød, hvis du har forudbestilt via www.bojekod.dk. Vi tager ikke imod handlende kunder uden en gyldig online bestilling og tilhørende ordrebekræftelse.

HVORDAN FOREGÅR AFHENTNING AF ONLINE BESTILLINGER?

Har du bestilt og betalt via vores hjemmeside, vil din bestilling være klar på vores adresse på den valgte afhentningsdag (tidligst næstkommende hverdag). Kommer du tidligt om morgenen kan du gå direkte ned til vores store kølerum, hvor vi vil stå klar til at udlevere din bestilling. Er du lidt senere på den, skal du ned forbi vores kontor og finde en af vores hjælpsomme medarbejdere. Følg skiltene på bygningen eller ring til os ved ankomst, så kommer vi straks ud til jer!

TILBYDER I LEVERING?

Vi tilbyder desværre ikke længere levering til privatkunder.

Vi har lukket for leveringer til private pr. 1. februar 2024. Vi takker for jeres store interesse og støtte gennem Corona og tiden efter. Vi er tilbage på fuld blus med vores primære forretning, som er vores erhvervskunder. Da vi er et mindre firma, kan vi desværre ikke fortsætte med levering til privatkunder også. I kan dog fortsat bestille online og afhente på vores adresse: Kirstinehøj 75, 2770 Kastrup.

HVAD ER HOLDBARHEDEN PÅ JERES PRODUKTER?

Vores kød er mærket med en holdbarhedsdato - vi anbefaler altid at følge denne samt varedeklarationen på det pågældende produkt. Ferskt kød kan typisk holde sig 1-14 dage på køl, mens frostvarer kan holde sig 3-24 måneder. Orienter dig straks om holdbarhed samt korrekt opbevaring af kødet ved modtagelse.

VÆGTEN STEMMER IKKE OVERENS MED DET BESTILTE?

Vi angiver meget af vores kød i “cirka” vægt, da der helt naturligt vil være variationer på et kødstykke. Vi forsøger så vidt muligt, at være så præcise som overhovedet muligt. Mener du alligevel ikke, at vores afvejning er retvisende, skal vi have muligheden for at veje kødet efter i intakt og original emballage.

Kontakt os på telefon eller mail: kundeservice@bojekod.dk, så finder vi en løsning.

HVORFOR ER DER SÅ MEGET AFPUDS PÅ MIT KØD?

Når du køber kød hos os, kommer det enten direkte fra vores slagteri eller fra vores udvalgte leverandører. Som Engros leverandør foretager vi ikke afpudsning af kødet og vi laver derfor ikke refunderinger vedrørende afpuds.

Mange af vores udenlandske leverandører, lader en del fedt sidde på varerne, hvilket bl.a. er med til at beskytte varerne under den lange vakuummodning. Ønsker man kvalitetskød til engrospriser, er dette en del af pakken.

KØDET HAR EN ANDERLEDES LUGT, END DET MAN KØBER I SUPERMARKEDET?

Både vi og vores udvalgte leverandører vakuumpakker de fleste produkter, hvilket kan afgive en særlig duft ved opbrydning. Denne duft vil foretage sig inden for 5-10 minutter. Ved vakuumpakning vil farven også ændre sig, til forskel fra eksempelvis gaspakning - kødet vil ligeså få sin røde farve tilbage inden for 5-10min efter opbrydning.

Skulle kødet mod forventning have en lugt, der ikke forsvinder, bedes du kontakte os hurtigst muligt på telefon eller mail: kundeservice@bojekod.dk.

ER DET MULIGT AT RETURNERE MINE VARER?

Det er ikke muligt at returnere fødevarer. Ved fejl, mangler eller reklamation bedes du kontakte os på kundeservice@bojekod.dk eller på telefon, så finder vi en løsning sammen.

NB! Smid ikke de pågældende varer ud, før vi har fundet en løsning.